قالب آزمایشی اوشیدا 3

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۰۲ ب.ظ ۱۵۷

کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود

 و انسان با نخستین درد 

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

احمد شاملو (۱۳۰۴- ۱۳۷۹ شمسی)

  • احمد شاملو (۱۳۰۴- ۱۳۷۹ شمسی)
  • من با نخستین نگاه تو آغاز شدم
  • و انسان با نخستین درد
  • کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تو را نادیدن ما غم نباشد

که در خیلت به از ما کم نباشد

من از دست تو در عالم نهم روی

ولیکن چون تو در عالم نباشد

بیا تا جان شیرین در تو ریزم

که بخل و دوستی با هم نباشد

نخواهم بی تو یکدم زندگانی

که طیب عشق بی‌همدم نباشد

مکن یارا دلم مجروح مگذار

که هیچم در جهان مرهم نباشد

سعدی (۶۰۰۔ ۶۹۱ قمری)
  • تبلیغات